kojikojiのロハスでハートフルな生活

FACEBOOK、YMでのやりとりなどを綴っていきます。いい加減じゃないけどフラフラな日々です。

スポンサーサイト


PageTop

登録168日目です。

登録168日目です。



leneからメールが届いていました。
its ok,,,no problem...im fine also!!!..how about you?
i ask u did u have gf or are u married?me im separated..
i have 2kids and im 33years old..my kids was with my exhusband!!!!!!!!...
and im living in my friend...and i dont had work...
im find already as soon as posible....
thanks for ur email to wrote me...
hope to meet u someday if u dont mind,,
or if we can...ok god bless u and ur family..
muawww!!!!!!!!!,,,,,lene

何日か前にメッセンジャーした方です。
あとでメールすると言って、メールするのが遅くなった方です。
こんなメールを送りました。
Hi,How are you.
Sorry i send e-mail too late.
Thank you for chat with me when last time.
Take care always,

kojikoji


フィリピーナの心が知りたい方

Filipina Dating, Singles and Personals

興味があったら覗いて見てください


cyにメールしますが、自分のパソコンは壊れてしまったようなので、
chikkaで携帯にメールしました。

cyからサイト経由でメールが来ました。
hello asawako genki?mail kietai de arigato na im happy,
i miss you so much na asawako i want to hug you na aswako
i love you so much asawako,
take care always na aswako dont ot much in work ok,
mahana mahal kita aswako....gud nyt...

jhに久しぶりに電話しました。
ごめんね、なかなか電話出来なくて、
jhはわかっているから、心配していないと言ってくれました。
でも、いつかフィリピンに、セブに来て欲しいと、言われました。
jhは俺に対して、明らかに恋愛感情を持っています。

ランキングに参加しています

よろしかったらポチっとおねがいします
スポンサーサイト

PageTop

コメント


管理者にだけ表示を許可する
 

